Hoe kan je iets, dat je jezelf aandoet een misdaad noemen? Ik dacht dat we een scheiding tussen kerk en staat hadden, maar als je ziet hoeveel politici, opiniemakers, schrijvers, presentatoren en journalisten het woord 'zelfmoord' gebruiken, zou je bijna gaan denken, dat er bij een mislukte zelfdoding, strafvervolging wordt ingesteld, zoals sprookjesgelovigen in het 'hiernamaals' wordt beloofd, mochten zij de hand aan zichzelf slaan.......
Kan iedereen dat vanaf nu ajb in z'n oren knopen, een 'zelfmoord' is behalve een uiterst domme uitdrukking, een contradictio in terminis!
Er is niets mis met het woord zelfdoding of suïcide!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten