Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 18 februari 2014

Dion Graus en 'karpatenkoppen'

Uw Azijnpisser had het gemist, maar 'gelukkig' hoorde ik er eergisteren over de uitlating van PVV plork en oplichter Dion Graus, aangaande Oost-Europeanen die hier zieke puppy's naar toe zouden brengen, waar hij die Oost-Europeanen karpatenkoppen noemde............ ha! ha! ha! ha! ha! Kijkt Graus nog wel eens in de spiegel? Voor hij het weet, wordt hij door de vliegende politiebrigades, die hij wil inzetten op deze praktijken, aangezien voor een........ karpatenkop!!!! ha! ha! ha! ha! Wat een idioot!

Hé Graus, hoe zit het met de Hollandse kuttenkoppen van de intensieve martelveehouderij, die hier jaarlijks een half miljard dieren groot en doodmartelen, om jouw een lap gebakken lijk voor je karpatenkop te serveren?

Trouwens daarover gesproken, begrijpen de dierenliefhebbers wel, dat zelfs al zou de Nederlander vandaag stoppen met vleesconsumptie, er alsnog een fikse veesector zou overblijven, om alleen al de Nederlandse huisdieren van vlees te voorzien? Met andere woorden, vanwege de liefde voor hun huisdier worden er andere dieren groot en dood gemarteld!!!!
Dat geldt overigens ook voor de zak die ik zelf ben, zie links bovenaan deze pagina........

Nog een toevoeging: mijn excuus aan de Oost-Europeanen, ik wil bepaald niet zeggen dat jullie net zo'n rotkop hebben, als Graus, sterker ik zie 100 keer liever één van jullie gezichten, dan de kop van Graus........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten