Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 13 februari 2014

Chris Buijink, 'banken kunnen goed risico's inschatten.......' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Gisteren realiseerde ik me, dat ik een bericht van Buitenhof, van 2 februari vergat te plaatsen. Ene Chris Buijink, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) was te gast, zeg maar (smegma) de capo di tutti capi van de financiële maffia. Natuurlijk moest deze hufter kwijt, dat hij de al vele te lage buffer van 4%, die Dijsselbloem wil, veel te hoog vindt....... Welk percentage hadden onze banken moeten hebben, toen de bankencrisis toesloeg? Wedden dat dit alles met een buffer van 4%, net zo dramatisch was verlopen?!!! Echte deskundigen spreken dan ook over een buffer van minimaal 20%!!! Maar hij ging door: "Banken zijn goed in het inschatten van risico's......." ha! ha! ha! ha! ha! Ja dat hebben we gezien, janlul! Een nu bijna wereldwijde crisis met héééééél dikke wortels in de bankencrisis, jezus!!! Deze vetklep is verzot op totempalen, want dat woord viel een keer of 80, waarschijnlijk heeft hij heel onderdanig en gedienstig personeel, die net doen, of ze alle vergelijkingen en domme opmerkingen, die hun grofgraaiende baas maakt, geweldig vinden....

Veel praatjes hoe goed het 'wel niet' gaat met de banken, maar Buijink wil wel een nieuwe bankencode............ ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nu dacht ik me toch te herinneren, dat diezelfde Vereniging van Banken, die bankencode toen deze werd ingesteld, een waanzinnig goede code vond, maar nu voldoet deze code ineens niet meer.......? ha! ha! ha! ha! ha! ha! Er moet nog een eedaflegging bijkomen, als ik 'm goed begreep en hij wil dat tuchtrecht van kracht wordt, onder wie dat alles dan moet vallen, werd niet duidelijk, maar het zou me niet verbazen, als dat een dikke vriend van Buijink zou moeten worden....... Niets over de aansprakelijkheid van de topgraaiers bij de banken, maar daarvoor is de Vereniging van Banken, dan ook niet te porren, dat spreekt voor zich!!!

Lees ook het bericht, waarin een 'kleine bijwerking' is verwerkt van de, door de grofgraaiers als Buijink veroorzaakte grote crisis................ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten