Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 28 februari 2014

Samsom doet weer beloften, pas op, dat u er niet in blijft! Bij een lachaanval van meer dan 15 minuten onmiddellijk 112 bellen!

Gisteravond zette ik even P&W aan, dat doe ik tegenwoordig niet vaak. Laat ik nu in de veronderstelling zijn geweest, dat we gemeenteraadsverkiezingen en EU verkiezingen hebben dit jaar, maar alsof het een paar weken voor de Tweede Kamerverkiezingen was, waren de partijvoorzitters van de grote partijen in de Tweede Kamer, aanwezig in de studio (zonder Wilders, die zoals u weet, zich niet graag meet met anderen in het openbaar). Die voorzitters vertegenwoordigen voor het overgrote deel dan ook een fiks deel van de leugenaars en volksverlakkers, waar die partijen uit bestaan (of dat nu lokaal, landelijk of internationaal is), hoewel ze als voorzitter vaak net iets beter zijn in voornoemde 'eigenschappen', dan hun andere fractieleden in de Kamer. Ik zag de rode kneus van de SP, die zo te zien weer eens door de anderen in de maling werd genomen, de lachende luldoos van de VVD, rijkeluiszoon en superlangstudeerder Zijlstra, kwam samen met de lachende luldoos en D666 duivel Pechtold, niet meer bij van de pret.

De smerige rotkop van PvdA leugenaar Samsom, kwam in beeld, een valse verongelijkte blik op z'n kop (dat kan je bij de volksverlakker 2012 al aan z'n rotkop zien), dus geluid harder en ja hoor, daar kwam een belofte, hij was pissig op Roemer, die e.e.a. over de zorg had gezegd. Samsom garandeert dat er geen thuiszorgster/er wordt ontslagen en de zorg blijft overeind. Ja, net als bij de WSW'ers op het Malieveld in 2012, hier een deel van zijn woorden toen:

"Mark jij pakt de mensen hun kansen af en dat maakt mij razend" en: "Als ik ooit één moment twijfelde waarom ik ben opgegaan voor de partijleider van de PvdA, jullie zijn mijn bewijs. Ik ga voor jullie strijden, die wet gaat van tafel, het kabinet gaat weg en in ieder geval zorgen we ervoor dat jullie je werk houden”. Dit zijn een paar uitspraken, die Samsom op 22 maart 2012 deed, tijdens een demonstratie op het Malieveld tegen de bezuinigingen op de sociale werkplaatsen. Wat daar van geworden is weten we intussen.......

Nee Samsom zorgt er 'desnoods' zelf voor, dat de thuiszorgsters/ers een ZZP baan krijgen met een geweldig uurloon van maar liefst € 8,50 per uur!!! En mocht dat onverhoopt te weinig zijn, weet Samsom nog wel een schoonmaakbaantje 's avonds.......... Uit onbevestigde berichten heb ik gehoord, dat Samsom al een toespraak klaar heeft liggen, waarin hij de thuiszorgers zal toespreken en zal melden dat hij er maar liefst een uurloon van € 8,93 heeft uitgesleept bij hun werkgevers, dus daarna niet meer zeuren natuurlijk!!!

U snapt het al, na ongeveer 5 minuten kijken moest ik als de donder een ander kanaal opzetten, daar ik hevige kotsneigingen kreeg......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten