Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 13 juni 2015

Lege kantoorruimte in vierkante meters toch weer toegenomen.......

Op 2 juni jl. schreef ik over en pleidooi van projectontwikkelaar Jan Fokkema van NEPROM*, die stelde dat de overheid meer het hergebruiken en slopen van lege kantoren moet faciliteren en stimuleren. De plork vertelde toen, dat met inspanning van overheid (+ een bak belastinggeld, die hij uiteraard niet noemde..) en projectontwikkelaars er de laatste paar jaar al twee miljoen vierkante meter door hergebruik (woonruimte voor bijvoorbeeld studenten) en sloop van het totaal aantal leegstaande kantoren was afgegaan. Als ik mij niet vergis, stond de teller vorig jaar nog op de tien miljoen vierkante meter leegstaande kantoorruimte..... De projectontwikkelaar zag al een mooie kaalslag voor zich, waar hij en z'n bouwmaffia maatjes weer megalomane projecten kunnen bouwen..........

Wie schetst mijn verbazing, toen ik op het internet las, dat uit een studie van het Planbureau voor de Leefomgeving (Niet PLO, maar PBL ha! ha! ha! ha!) blijkt, dat het aantal leegstaande vierkante meters kantoor- en winkelruimte, vorig jaar weer met een fiks percentage is toegenomen!!!!

Moet u nagaan: nog steeds worden er nieuwe kantoren opgeleverd, waarvan 7% al direct leeg blijft staan!!!! Nogmaals het bewijs, dat de houten VVD dildo Blok, zijn werk totaal niet serieus neemt!!!

* Zie: 'Jan Fokkema van NEPROM (projectontwikkelaars) wil graag meer actie van de overheid, zodat er weer projecten ontwikkeld kunnen worden........ ha! ha! ha! ha! ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten