Ik plaatste onlangs al een bericht, over de komende veteranendag en de reclame daarvoor gemaakt met PvdA huppeltrut Verbeet*.
Gisteren hoorde ik dit spotje weer eens en wat me eerder niet opviel (dit soort boodschappen gaat tijdens het schrijven langs me heen): Verbeet stelde dat die veteranen zich hebben ingezet voor de vrede........ ha! ha! ha! ha! ha! Oh ja, vandaar die oorlog tegen Indonesië en Irak......
* Zie: 'Gerdi Verbeet 'schreeuwt' om aandacht voor veteranen en in de VS wordt veel meer gedaan voor deze ex-militairen...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
Voor meer berichten over veteranendag en/of Verbeet, klik op het betreffende label, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten