Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 30 juni 2015

Mansveld gaat agressie zwartrijders vergroten, in de strijd tegen agressie in het openbaar vervoer...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het is de verwaande PvdA kwast Manveld nu geheel in de bol geslagen. Wat dan ouwe zeikstraal hoor ik u, in uw hersenpan schreeuwen, terwijl u een mattenklopper inpakt, om de conducteur in de trein eens even lekker mee af te rossen. Welnu: het pedante leeghoofd heeft in 'al haar wijsheid' (ha! ha!) besloten, dat de boete op zwart rijden zal worden verhoogd van € 35,-- naar € 70,--, dit om zwartrijden tegen te gaan en zo de agressie in het openbaar vervoer te lijf te gaan........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

De eerste beste zwartrijder, die gepakt wordt en die al agressief werd van  35,-- boete, zal dan op zeker razend worden!! De enorme trut Mansveld denkt werkelijk, dat die zwartrijders zich nu wel zullen bedenken, eer ze weer zwart gaan rijden. De kuttekop vergeet even, dat een groot deel van de zwartrijders niet eens het geld heeft, om bijvoorbeeld een treinreis te betalen. Ik kan u verzekeren, dat wanneer je buiten jouw schuld werd ontslagen, door bijvoorbeeld het enorme klote beleid van Rutte 2 en je niet meer kan reizen, doordat je zwaar in de financiële problemen zit, dat feit alleen al een enorme woede kan opleveren..........

Je zou godverdomme hopen, dat het hele stel van Rutte 2, plus alle antidemocratische gedogers de komende 10 jaar in dezelfde situatie terecht komen en 'geen nagels meer over houden om hun kont mee te krabben', kunnen ze eindelijk eens meemaken, wat het is om werkloos zijn en zelfs reizen te duur is geworden. Al zou die werkloosheid in hun geval volkomen gerechtvaardigd zijn, i.t.t. tot de eerdere beschreven groep werklozen.......

Er is maar één kruid gewassen tegen zwartrijden, de ellende met poortjes, de vermaledijde OV-chipkaart en het echt terugdringen van uitstoot door auto's: gratis openbaarvervoer, met een geoormerkt percentage van het te betalen belastingbedrag (naar inkomen!). Kunnen we eindelijk een openbaarvervoer opbouwen, dat een echt alternatief is voor de auto!!!

Voor meer 'fantastische' berichten met Mansveld, zwartrijden, het openbaar vervoer, gratis openbaar vervoer en/of de OV-chipkaart (de laatste zal ik toevoegen vanwege het aantal berichten dienaangaande), klik op het betreffende label, onder dit bericht.

2 opmerkingen:

  1. Het is niet verwonderlijk waarom de mensen agressief worden in een trein als ze een bon krijgen. Als je ziet hoe mijn vrouw is behandeld na een bon van € 50,-- euro notabene omdat ze de eerste keer van haar leven met een vrijkaartje van violia naar Maastricht gaat. Nee krijgt ze ook nog van de conducteur te horen op agressieve toon dat ze wel weet hoe ze bezwaar moet maken maar niet hoe ze moet inchecken. Ikzelf had die kerel zijn bonnetje door de strot gedouwd als ik erbij was.

    leon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste pbshelp,

    dank voor uw reactie. Moet u nagaan, de groep die per abuis zwart rijdt, was ik helemaal vergeten te noemen in bovenstaand bericht. Ik 'vrees' dat ik u had geassisteerd bij de bon door de strot duwen van deze ongelofelijke klootzak.

    Eens in de 2 maanden controleer ik m'n reizen, het is nu al twee keer gebeurd, dat ik tijdens het inchecken, mezelf per ongeluk uitchekte. Dit zou niet moeten kunnen volgens de 'deskundigen', maar gebeurt dus wel. M.a.w. ik was zwartrijder op die momenten,.gelukkig geen controle gehad.... Door de verkeerde incheck, checkte ik me bij de eindbestemming juist in en betaalde ik drie keer zoveel voor de reis, daar dit niet het eindpunt was.... Dat geld 'krijg je dan terug' als je de kaart oplaadt....

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen