CDA opperplork Verhagen, die tegenwoordig de functie van capo di tutti capi vervuld bij Bouwend Nederland, hield vanmorgen bij BNR een pleidooi, waarin hij 450 miljoen (aan belastinggeld) eiste van de overheid voor infrastructurele projecten. Verhagen stelde dat dit veel banen op zal leveren (en een berg geld voor de top van de bouwbedrijven)........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, banen voor uitermate goedkope bouwvakkers uit Oost-Europa, zal de hufter bedoelen!
Laat Verhagen maar eens bij de oude maffiabazen uit de bouwwereld aankloppen, figuren die de staat voor honderden miljarden hebben bestolen en die nu genieten van het in hun misdadig leven bij elkaar gestolen fortuin, bijvoorbeeld op hun peperdure jachten in Zuid-Frankrijk....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten