V&D het bedrijf dat door een hedgefonds zo werd uitgekleed, dat een faillissement bijna onontkoombaar is, heeft besloten de transporttak van het bedrijf van de hand te doen. V&D gaat in zee met een transportbedrijf uit Woerden. Volgens V&D zal dit veel geld uitsparen, daarvoor werd een bedrag van anderhalf miljoen genoemd...... Als ik mij niet vergis, heb ik een dergelijk bericht van V&D, al eens eerder gehoord..... Oh ja, toen het vastgoed van V&D werd verkocht, om daar het hedgefonds mee te spekken!!! We weten wat die 'kostenbesparing' tot nu toe heeft 'opgeleverd': vele miljoenen verlies, wat bijna tot een faillissement heeft geleid!!!
Kortom nog meer ontslagen bij V&D en geen gram extra zekerheid op voortbestaan van dit bedrijf......
Voor meer berichten over dit warenhuis, klik op het label V&D, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten