Veel ellende bij de post, de postbodes zijn voor het grootste deel afgeserveerd, de postkantoren verkocht (ooit gekocht met belastinggeld), veel brievenbussen zijn verdwenen, de post wordt op minder dagen bezorgd en dat wil men nog verder verminderen, de bezorging van de post laat vaak te wensen over, de postzegel is in 10 jaar tijd, bijna verdubbeld in prijs en het 'nieuwe' personeel mag voor een appel en een ei werken.
Vandaar dat men bij Post NL een 'brainstormsessie' van 300 uur hield (kosten rond de 5 miljoen euro), die uitmondde in het grandioze idee, een postzegel van de Elfstedentochtwinnaar Reinier Paping uit te brengen, ten einde het imago bij de Nederlandse bevolking wat op te krikken. Valt me mee, dat ze geen postzegel met een pot pindakaas uitbrengen.
“I am not unreasonable” – how Irshaad Kariman funds his luxurious lifestyle
on the backs of refugee workers
-
Doorbraak.eu
The latest Horeca United/Vloerwerk campaign highlights the precarious
situation of refugee Ukrainian workers, as well as the unscrupulous
e...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten