BNR meldde vandaag, dat 8 op de 10 mensen in 2012 met vakantie gingen. Dat is een flagrante leugen, een opzettelijke verkeerde weergave van feiten, om aan te tonen, dat de mensen het niet slecht hebben in dit land en al het 'geschreeuw' over armoede onzin is, BNR is dan ook eigenlijk een onderdeel van de Telegrof, dus verbazingwekkend is het niet. Wat zijn dan wel de feiten: veel vakantiegangers zijn of welgesteld, of hebben voldoende inkomsten om zich een vakantie te kunnen permitteren Sterker nog, veel van deze mensen, gaan minimaal 2 keer per jaar met vakantie, daarbuiten maakt deze groep ook gebruik van lange weekeinden, of midweek vakanties.
Zo kunnen egoïstische asocialen de cijfers interpreteren en net doen, of er geen ellende en armoede is in dit land, gadverdamme!!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
2 dagen geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten