Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 6 september 2013

Zinloos geweld: gezin uit Wierden uit huis gezet vanwege huurschuld.......

Eerder deze week beschreef ik het verhaal van een gezin uit Wierden, dat uit hun huis werd gezet vanwege een huurschuld en de waanzinnige onzin van zo'n handeling (die mensen moeten toch weer worden geherhuisvest).

Ik vraag me trouwens af, hoe de aanwezige politie zich voelt bij een dergelijke zinloze geweldpleging, die zij moeten begeleiden..... Ach het hoort bij m'n werk? Of zouden er agenten zijn, die denken, dat kan mij of mijn familie morgen ook overkomen en hebben zij eigenlijk groot bezwaar tegen hun taak in deze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten