Las gisteren op de site van Amnesty International (VS), dat uit onderzoek is gebleken, dat het leger van Nigeria, sinds 2011 minstens 8.000 jongens en mannen heeft vermoord middels uithongering verstikking, marteling, of 'gewoon' geëxecuteerd, zonder enige vorm van proces.
Nigeria, waar onze ondernemers, met gebruikmaking van zware corruptie, zonder
enig ethisch besef, maar wel zogenaamd duurzaam en 'volkomen maatschappelijk verantwoord', 'goede zaken'
doen......
Mensen lees de petitie van Amnesty en teken deze a.u.b. (en zegt het voort!), alvast mijn hartelijke dank!
Hier de link naar de petitie van Amnesty.
Voor meer berichten over Nigeria (o.a. met een rol van Nederlandse ondernemers), klik op het betreffende label, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten