Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 25 december 2013

Top 2000 gekte

Morgen gaat het weer los, als ik het goed begrepen heb, de ouwe lullen top 2000 lijst, met over het algemeen totaal uitgekauwde nummers, waarnaar oude lullen van 15 tot 75 jaar luisteren. Maar dat kan toch niet Azijnpisser, ouwe lullen van 15? Nou je moest eens weten, hoe oud een fiks deel van de jeugd tegenwoordig klinkt, boven de 25 jaar is het zelfs schrikbarend, je ziet het als je 's avonds langs de kanalen 'zapt', het mooiste voorbeeld, is al een paar jaar het BNN programma op Radio1, van zaterdag op zondagnacht (ik geloof vanaf 1 uur, ik hoor het meestal na 2.00 gedurende een minuut of 7 en moet dan de radio uitzetten, of op de BBC afstemmen, anders blijf ik erin.... van het lachen, het is niet te geloven, het lijkt wel een programma uit de 50er jaren!
Terug naar die top 2000, typisch een programma voor mensen, die bang zijn van muziek, die niet thuishoort op de platgetreden, rotte commerciële paden, die het merendeel van de bands/ artiesten op die 'toplijst' wel bewandelen, gedverdemme!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten