In november maakte het CBS bekend dat, we uit de recessie waren, er was een vooruitgang op het voorgaande kwartaal, van 0,1%....... ha! ha! ha! ha!
Vandaag maakte het CPB bekend, dat de economische krimp, dit jaar uitkomt op 1%, oké, dat cijfer moet natuurlijk veel hoger zijn, ze kunnen immers niet rekenen, bij het CPB, maar het is wel een realistischer beeld, dan het totaal ongeloofwaardige bericht van het CBS!
Benieuwd hoe het cijfer van het CPB wordt geïnterpreteerd door de politiek, uiterst negatief schat ik in, zowel het cijfer als het CPB...........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten