Afgelopen zondag hoorde ik bij de BBC World Service (radio 1.30 u.) een plaatselijke verslaggever en een Hindoe monnik vertellen, dat de aardbevingen in Nepal, die aan zovelen het leven kostte, te danken waren aan de toorn van een godin, toorn over menselijk gedrag.......... Het is 2015, is het godverdomme niet om te janken, dat dit zonder enig verder commentaar wordt uitgezonden op een radiozender, die wereldwijd wordt beluisterd......????!!!!
Excuseer: GODGLOEIENDEGODVERDOMME!!!!!!!!!
Voor meer berichten over religie, religieus radicalisme, hindoeïsme, kastenstelsel, christelijke hypocrisie, rk kerk, bijbelbelt en/of Nepal, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten