Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 25 september 2015

Maxima gaat na het wijzen op goed omgaan met geld bij jongeren, nu weer verder met het helpen van arme mensen zich diep in de schulden te steken........ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het begint werkelijk een soap te worden mensen, een paar dagen geleden meldde ik nog, dat Maxima bezig was, jongeren te wijzen op hoe om te gaan met geld (daar velen zich diep in de schulden weten te steken)*. Behoorlijk vreemd, als je ziet, dat jongeren uit de onderlaag, die willen studeren, zich tot over de oren in de schulden moeten steken...... Zoals ik in mijn eerdere bericht al stelde, Maxima krijgt zelf een godsvermogen aan inkomen en van de eerste beste jurk die ze draagt, kunnen  twee bijstandsgezinnen een maand lang ruim leven......

In mijn vorige bericht, gaf ik ook aan, dat Willem Alexander, ons nationale waterhoofd, gisteren op bezoek ging bij Wehkamp, de gesel van de onderlaag, die over veel te weinig geld beschikt, om zaken op de pof te kopen...... Een bedrijf dat n.b. winst maakt op haar eigen incasso bureau......

Welnu, het zal u niet verbazen, dat ik bijna om donderde toen ik gistermiddag in het BNR nieuws van 13.30 u. hoorde, dat Maxima had aangegeven, zich de komende tijd weer helemaal op het kredietprogramma van de VN te zullen storten. Het werd er in het bericht niet bijgezegd, maar ze doelde op het microkredietprogramma, dat intussen stinkt van hier tot Timboektoe. Zoals ik eergisteren al opmerkte, een groot aantal mensen in ontwikkelingslanden zit vanwege een microkrediet tot aan de neus in de schulden en velen hebben zich het leven al benomen, door de uitzichtloze situatie......
Maxima wil het aantal kredieten zien op te voeren naar 2 miljard......... Het is toch godverdomme niet te geloven???!!!!!!!!

Het inhumane neoliberalisme vraagt, Maxima draait met haar oplichterspraatjes!! Een rad voor de ogen van arme mensen in ontwikkelingslanden, gadverdamme!!

* Zie: 'Maxima, de enorme belasting verspiller, gaat kinderen uitleggen hoe ze met geld moeten omgaan....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'

Zie ook:
'Koningshuis zit dermate in de financiële problemen, dat het echt geen cent belasting kan betalen.............'



Voor meer berichten met/over microkrediet, kredietverlening, schuldenlast, en/of Maxima, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten