Gisteren op de Beurs.nl het bericht, dat Akzo Nobel de productie van de 'Performance Coating' tak in Vietnam gaat verdubbelen....... Hetzelfde Akzo Nobel dat als chemisch bedrijf maar niet kan ophouden met zichzelf op de borst te kloppen, dat het zo duurzaam bezig is...... Je kan er donder op zeggen, dat men de milieuvoorschriften van Vietnam als leidraad gebruikt, voor de productie aldaar..... Het behoeft geen uitleg, dat die voorschriften, in het niet vallen bij de Nederlandse milieuregelgeving, die overigens ook nog veel te wensen overlaat..........
AkzoNobel duurzaam....... ha! ha! ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Ben trouwens benieuwd of Akzo Nobel geld krijgt uit de pot
ontwikkelingshulp, van de neokoloniale lobbyist en PvdA oplichter Ploumen, dat zou me
niet verbazen......
Voor meer berichten over/met Akzo Nobel, vergunningen chemische bedrijven, milieuvervuiling, milieubeleid en/of duurzaamheid, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten