Een ongelofelijke belachelijke hysterie kan je het gerust noemen, de ophef die ontstond, toen een paar wetenschappers aan een universiteit in de VS hadden uitgevogeld, dat de software in bepaalde modellen diesel VW's was gemanipuleerd. Als er emissies zouden worden gemeten, 'gaf deze software de motor een seintje', om met alleen heel gunstige emissies te komen. We weten al decennia, dat de gegevens die fabrikanten geven van auto's, wasmachines, drogers, koelkasten enz. gemanipuleerd zijn! Manipuleren bedoel ik, dus moedwillig de boel belazeren voor zo gunstig mogelijke (verkoop) cijfers........ Een besodemieteren van de kluit, die in feite door de overheid wordt getolereerd en wat betreft auto's wordt gestimuleerd, met het meer dan achterlijke bijtellingssysteem voor de belasting.... Sterker nog: diverse grote gemeenten, geven mensen een bonus, als ze hun oude 'vrachtbusje' inruilen voor bijvoorbeeld een nieuwe Volkswagen bus met 'schone' dieselmotor.....
Kortom wezenlijk niets anders, dan we wisten, of hadden kunnen weten. Het ergst vind ik nog wel de figuren die zich 'journalist' durven noemen en die openlijk toegeven, dat ze van hun stoel donderden, toen ze dit 'Volkswagenbericht' hoorden. Leuk een journalist, die zelfs deze openlijke oplichterij jarenlang niet in de gaten heeft gehad!!! Een journalist is toch ook een persoon die onderwerpen onder de aandacht brengt, die u als argeloze consument, patiënt en noem nog maar wat menselijke toestanden en voorkomens, ontgaan. Een journalist zou een aangeboren nieuwsgierigheid moeten hebben en bij de eerste melding van zulke fraude, dit op haar/zijn harde schijf moeten opslaan (de 'harde schijf' in de hersenpan wel te verstaan).... Nee, dus, helemaal fout!! Met grote graagte vertelt men over de eigen uitermate domme onwetendheid, als was het een prestatie van formaat!!!
Gistermorgen in Standpunt NL (voor 10.30 u.) een man, die een heel andere kijk op de zaak gaf: hij stelde dat als het TTIP verdrag getekend is, Volkswagen kan eisen, dat de EU regels worden gebruikt, i.p.v. de veel strengere regels in de VS. Immers de partijen moeten het land volgen waar de minste restricties gelden en dat is in het geval van de witgewassen VW dieselcijfers, die van de EU....!!!!
Zie ook: 'Barbara Visser (2de Kamer VVD) vindt 18.000 vroegtijdige doden jaarlijks, een te laag aantal en wil daarom dat de begrenzingen voor het vliegverkeer op Schiphol, fiks worden opgerekt.......'
en: 'Schreijer-Pierik (CDA EU) en VW..... Verbruiks- en uitstootgegevens van auto's die nooit kloppen; Schreijer-Pierik maakt zich plotsklaps druk om luchtvervuiling.......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
en: 'Ultrafijnstof, de stof die u als niet-roker wel longkanker kan bezorgen..........'
en: 'Schultz van Haegen en haar ministerie wisten al jaren van manipulatie met emissiecijfers (diesel-) auto's.........'
Voor meer berichten met/over TTIP, vrijhandelsverdrag, Volkswagen, CO2, stikstofdioxide, ultrafijnstof, luchtvervuiling en/of 'volksgezondheid en economie', klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
22 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten