Gerard Tertoolen is verkeerspsycholoog GTi, zoals hij dat zelf, bijzonder smaakvol noemt.... Gisteren werd deze bedrieger bij BNR gevraagd (rond 16.35 u.), naar het ongeluk, waarbij 's nachts een wegwerker om het leven kwam. Tja, een afsluiting van de weg, voor werkzaamheden is eigenlijk geen optie, aldus deze waanzinnige 'deskundige', 'dat geeft teveel problemen...........' Letterlijk zei Tertoolen: "Het gaat om evenwicht tussen de veiligheid van de wegwerker en de automobilist en het voorkomen van onnodige overlast (.......), dat is een heel lastig dilemma, daar komen enorme files door........" Wat??!!! Dus een weg afsluiten om te voorkomen dat wegwerkers worden doodgereden (of worden bekogeld met rotzooi door passerende automobilisten), is geen optie, daar anders die arme automobilisten moeten omrijden en godbetert zelfs in een file komen, nee logisch, dat is wel wat dode wegwerkers waard!!!! Maar Tertoolen was nog niet uitgesproken: in de nacht is het extra gevaarlijk, daar er dan geen files staan en automobilisten dan sneller rijden....... Autorijden gaat om veel frustraties, automobilisten willen snel kunnen rijden, er zijn mensen die daar slecht mee om kunnen gaan (hij bedoelde met de snelheidsverlagingen bij wegwerkzaamheden). Volgens Tertoolen moet er heel goed gewaarschuwd worden (om dat te kunnen bedenken, moet je echt 'verkeerspsycholoog' zijn....) en heel zwaar gestraft worden, verder enorm blijven opletten...... Ja schop nog wat opendeuren uit hun scharnieren..... Niets over het niet meer 's nachts werken aan de weg, zoals een vakbondsfiguur voor het gesprek met Tertoolen bepleitte..... Jezus wat een lijpe lul!!!
Het is duidelijk: Tertoolen onderhoudt goede banden met het ministerie van autogek en misdadiger Schultz van Haegen en de asfaltmaffia......
De fascistische repressie van het nieuwe “antisemitismeplan”
-
Doorbraak.eu
“Vanaf 2025 steekt het kabinet 4,5 miljoen euro per jaar in de bestrijding
van antisemitisme. Daarnaast wil het harde maatregelen zoals het ...
2 dagen geleden