Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 5 december 2013

Albert Heijn verkoopt schaampapier!

Albert Heijn, u weet wel de winkel, die vooral zorgt, dat uw 'kleintjes' in haar eigen kassa's lopen, is al eens aan de schandpaal genageld, door de Keuringsdienst van Waarde. Dit vanwege de belachelijk hoge prijs van eco-toiletpapier en de claim dat er geen chemische middelen voor de productie worden gebruikt (wat overigens intussen niet meer nodig is, als ik het goed heb begrepen). Intussen heeft AH iets gedaan: het 'eco-toiletpapier', staat niet meer tussen het andere toiletpapier, maar bij de keukenrollen, zodat de klant niet het grote prijsverschil ziet, vergeleken met het andere wc-papier, een verschil dat nergens op slaat.
AH eco-toiletpapier? AH schaam-toiltepapier!!!!

2 opmerkingen:

  1. Vandaar dat ik mijn printpapier ook gewoon haal bij een gerespecteerde papier shop. Heb ik toch meer vertrouwen in dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Victor,

    dank voor jouw reactie. Valt niets aan toe te voegen!

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen