De Oegandese regering heeft alle parlementaire vertegenwoordigers een iPad cadeau gedaan, inclusief zichzelf, kosten: een slordige half miljoen euro. Vorig jaar kende de Oeganda regering dezelfde groep, inclusief zichzelf, een salarisverhoging van 40% toe, ze verdienen nu ongeveer € 10.000,-- per maand, een bedrag dat ik zelfs voor Nederlandse volksvertegenwoordigers en kabinet al veel te veel vind, laat staan voor die van een ontwikkelingsland.....
Schande!
Bron BBC World Service.
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten