Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 3 december 2013

Sjaak Bral gebruikt geen drugs meer, alleen nog alcohol......... ha! ha! ha! ha! ha!

Op 28 november jl., in Lijn 1, een gesprek tussen de mislukte, zinslurpende jaren 50 sinterklaasdichter Wielaert, en de o zo leuke Sjaak Bral (alleen die naam al, zo leuk hè..), die met gemaakt Haags dialect (dat is toch leuk joh!), de dombo's in Nederland aan het lachen maakt*, met suffe grappen..... Ik stemde later af op Radio1 en weet m'n god niet wat het onderwerp was, heb bovendien geen zin, dit uit te zoeken. Van het fragment dat ik hoorde, voor ik als de bliksem op een ander station afstemde, hier mijn weergave:

Het gesprek kwam op doping gebruik, natuurlijk moest geilneef Wielaert vragen, of Bral dit wel eens had gebruikt. Nee hoor, dat had Bral nooit gebruikt, hoewel hij wat 'drugs' betreft wel alles had  gebruikt, behalve heroïne, 'maar ik ben er nooit aan blijven hangen', aldus Bral. 'Nu drink ik alleen nog een biertje of een fles whiskey......... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Natuurlijk weet deze kwibus niet, dat alcohol een uiterst verslavende harddrug is, die direct en indirect, op grote afstand met andere drugs, de meeste schade veroorzaakt!!!!
Jezus wat een zak!

*Die al moeten lachen, als ze 'Haags dialect' horen........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten