Oud-rechter (hoe is 't mogelijk?!) en PvdA volksverlakker Recourt, zei gisteren, na het debat in de Kamer, over Bernhard en de Roy van Zuydewijn, dat hij blij was dat z'n zorg was weggenomen, door VVD volksverlakker en zwaar wanpresterend kleuterpremier Rutte, die had verklaard, dat Bernhard de (geheime) diensten, niet kon aansturen, om van Zuydewijn te bespioneren en te stalken, daar hij zelf bewaakt werd.................... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Een echte struisvogel die Recourt, als een idioot zegt, dat het niet kan, is het niet gebeurd....... Het moet een genot zijn geweest, als je deze zak als rechter kreeg, je kan hem werkelijk alles wijsmaken. Zelfs als het hele land begrijpt, dat Bernhard (de zelf bedachte stadhouder van Hitler) dat wel degelijk heeft gedaan en daar zelfs niet meer van opkijkt, is Recourt blij dat Rutte zegt, dat het niet zo is......... Jezus wat een gek!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten