Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 1 augustus 2015

Grap van de maand juli: Mart Smeets zegt altijd onafhankelijk te hebben bericht als 'journalist...' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen maandagmiddag hoorde ik Mart Smeets zeggen (de zo ongeveer slechtste 'sportjournalist' die Nederland ooit heeft gekend), dat hij als 'journalist' altijd onafhankelijk heeft bericht. Smeets zei dit op Radio1 voor 15.30 u., ik stem altijd voor die tijd al af op een ander station (om projectielkotsen te voorkomen), maar even niet opgelet, toen het programma op BBC World Service, mij niet interesseerde en ik per ongeluk afstemde op Radio1. Zoals u kon lezen, viel ik met m'n neus in de spreekwoordelijke boter!! Al moest ik het wel bekopen met een lachstuip van 10 minuten...... Jezus wat een ongelofelijke droplul en fantast, ongelofelijk!!

Voor meer berichten 'met totaal onafhankelijke sportjournalistiek' van Smeets, klik op het label met zijn naam, onder dit bericht. Op die plek kunt u ook klikken op het label onafhankelijke journalistiek, voor meer berichten dienaangaande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten