De pedante, megalomane documentaire maker van Erp, vond het wel kies, om een documentaire gewijd aan het neerstorten van vlucht MH17, met beelden met het verdriet van de nabestaanden en de door deze ramp getraumatiseerde bevolking in het Oost-Oekraïense rampgebied, 'Het verdriet van Nederland' te noemen........
Ongelofelijk en uitermate goedkoop.....
Heeft van Erp het boek van Hugo Claus 'Het verdriet van België' nooit gelezen, of daar zelfs van gehoord???
Voor meer berichten over rampvlucht MH17, klik op het label vliegramp en/of MH17, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten