Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 17 juli 2015

Boeren tv: 'Farm & Food TV Channel...', zodat u nog beter kan worden voor uh, ik bedoel opgelicht, over het voedsel dat u tot zich neemt!!

Gisteren werd bekend gemaakt dat er een nieuwe tv zender bijkomt, eerst op het net, later op de kabel. De naam, houdt u vast: 'Farm & Food TV Channel....' ha! ha! ha! ha! ha! ha! Als je de titel hoort, zou je denken met een BBC programma te maken te hebben. Maar nee, Engels is 'hip' en iedere imbeciel weet tegenwoordig waar deze 2 woorden voor staan (hoewel??). Het is een programma voor en door de boeren, zo hoorde ik gisteren voorbijkomen....... ha! ha! ha! ha! Ach ja, de meeste boeren zijn meester oplichters, dat bleek ten overvloede nog eens tijdens WOII!

Het is gewoon een ordinaire tegenhanger van alle consumentenprogramma's en maatschappelijke natuur en milieu organisaties (zoals Wakker Dier), die over het algemeen weinig goeds te melden hebben over de agrarische sector, met al haar schandalen.

Blijft de vraag over, hoeveel subsidie, dus belastinggeld er in deze zender wordt gestoken, althans ik kan me bijna niet voorstellen, dat hier geen lieve duit belastinggeld in verdwijnt, de lijntjes tussen de politiek en de agrarische sector, zijn op z'n zachtst gezegd bijzonder kort.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten