Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 30 juli 2015

Vrachtwagenchauffeurs uit Oost-Europa worden door de Britten nog meer uitgenomen, dan men hier durft te doen......

Afgelopen nacht, hoorde ik voor 1.00 u. op BBC World Service (radio), dat buitenlandse chauffeurs, die voor Britse transportbedrijven werken, nog verder worden uitgenomen, dan de transporteurs hier durven te doen. Een Britse chauffeur, die al meer dan negen uur in een file voor de Eurotunnel stond te wachten, vertelde dat deze chauffeurs per kilometer worden betaald en wel 'zoveel' dat hij daar nooit van rond zou kunnen komen........ Hij had dan ook vooral medelijden met deze chauffeurs, die in dezelfde file stonden. Deze files worden veroorzaakt vanwege de maatregelen die zijn getroffen, om de arme sodemieters tegen te houden, die via de tunnel Engeland proberen te bereiken.........

Wat een wereld mensen...... Als kind kon ik me niet voorstellen, dat men mensen in nood de deur kon wijzen, -of dat mensen in het verleden zo ver gingen, slaven te houden, -of kinderen arbeid te laten verrichten (hoewel ik zelf al vanaf m'n 7de jaar voor tuinders werkte), -of dat dik verdienende bazen hun personeel, dat al weinig verdiende, toch uitnamen. Laat ik op z'n zachtst stellen, dat ik die gedachten allang achter me heb gelaten.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten