Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 17 juli 2015

Cees van der Vlist (Stichting Werelderfgoed Kinderdijk): Nederland heeft al 700 jaar een democratie en daar staan we om bekend in het buitenland.....ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Radio1 is in de middag taboe voor mij, als ik het achterlijk geouwehoer over de Tour de Stimulance hoor, krijg ik al meteen een buikloop, die de Hofvijver kan doen overlopen (stinken doet het al jaren rond en in het Binnenhof!). Omstreeks 14.45 u. verwisselde ik gistermiddag BBC W.S. voor BNR, waar dan het meestal uitermate vervelende programma 'Zakendoen met' bezig is.

Ene Cees van der Vlist (ex-wethouder CDA) zat op de praatstoel, van der Vlist is nu directeur van Stichting Werelderfgoed Kinderdijk (SWEK), een stichting waarvoor hij eerst een paar keer in het bestuur zat........ Van der Vlist was bezig te lullen hoe belangrijk het is, dat er nog veel meer vervuild wordt in Nederland, om alle klompen en tulpen jagende Chinezen op te kunnen vangen en transporteren richting Kinderdijk........... Uiteraard is de lul tegen elke nieuwe windmolen voor het opwekken van energie, in de buurt van Kinderdijk...........

Van der Vlist had al een paar keer wat 700 jarige Nederlandse zaken genoemd, toen me ineens (tijdens het werken) opviel, dat hij vertelde dat Nederland bekend staat om haar 700 jarige democratie....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Waar haalt de drollenpoetser het vandaan?? De democratie hier is nog geen 100 jaar oud, je kan pas van een democratie spreken, als iedereen stemrecht heeft (vanaf eerst 21 en nu 18 jarige leeftijd)!!!!

Wat een klompen centen schijter, deze van der Vlist!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten