Toch altijd weer 'fijn' dat witte Nederlanders beter begrijpen wat het is om gediscrimineerd te worden, dan de slachtoffers van die discriminatie, de gekleurde Nederlanders. Vandaar ook dat deze 'getuigendeskundigen' het verwijt van de voornoemde slachtoffers, dat zij racistisch worden behandeld, dan wel worden gediscrimineerd, kunnen afdoen als grote onzin....... Die witte Nederlanders hebben zelf racisme aan den lijve ondervonden en weten wat het is om gediscrimineerd te worden, ervaringen opgedaan voordat zij wit 'kleurden.......'
Dit alles n.a.v. de vele Nederlanders (waaronder politici en 'opiniemakers'), die de laatste dagen bijna spugend reageren op het verwijt van jongeren uit minderheidsgroeperingen in de Schilderswijk, dat zij gediscrimineerd worden........ Terwijl de bewijzen, dat die jongeren gelijk hebben, overweldigend zijn........
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten