Gisteren was het weer eens zover: een Israëlische officier schoot een Palestijnse jongen dood, omdat die met stenen naar z'n auto gooide......... Normaal toch, dat je een jong 'ondermens' doodschiet, die met stenen naar je auto gooit??!!
Dit nieuws was vanmorgen op BBC World Service te horen, tot op dit moment heb ik het niet teruggehoord op onze landelijke nieuws radiozenders BNR en Radio1.........
Ongelofelijk!!!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten