Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 3 juli 2015

Rellen Schilderswijk: TV West, wat zouden we moeten zonder de lokale tv zenders?? Heel veel belastinggeld minder uitgeven!!!

Kijk dat kan uw Azijnpisser waarderen, een lokale omroep, die haar reguliere herhalingen onderbreekt, als er rellen in haar belangrijkste stad zijn, zoals TV West en de rellen van de afgelopen dagen in de Haagse Schilderswijk! 'Echt, m'n pet af mensen, wat een actie en gedrevenheid'. Ik kwam hierachter toen ik afgelopen dinsdagnacht rond 1.40 u. de Haagse politie belde*, met de vraag wat die kuthelikopter nu al, weet ik hoelang in de lucht moest en de ongelofelijke irritatie die dit opleverde. De politiedame die ik aan de telefoon kreeg had daar alle begrip voor en ze vertelde me enigszins aangeslagen, dat er rellen waren in de Schilderswijk (zonder de reden daarvoor te melden) en dat die helikopter nodig was voor haar collega's. Ze raadde me verder aan de uitzendingen van o.a. TV West te bekijken voor meer informatie....

Zo geZegd (een middenhoofdletter!) zo gedaan, helaas er was werkelijk niets te vinden over de rellen, zelfs niet op teletekst, de reguliere (nietszeggende) herhalingen werden afgedraaid, alsof je met de eerste beste commerciële zender te maken hebt. Herhalingen, die op zichzelf ook al niets toevoegen en het aanzien niet eens waard zijn, zelfs niet met het geluid uit en muziek aan........... Hetzelfde gisternacht, alsof er niets aan de hand was, tja daar betaal je belasting voor, nietwaar???!!!
Jééééééézus!!!!

* Zie: 'Mitch Henriquez en de verstikkende behandeling die hij van de Haagse politie kreeg: rellen in de Schilderswijk.......' Zie ook de andere 'links' onder dat bericht.

Voor meer berichten aangaande de gewelddadige dood van Mitch Henriquez en de rellen die daarop uitbraken in de Schilderswijk, klik op het label met zijn naam, rellen en/of op het label Schilderswijk, onder dit bericht. Voor meer berichten over TV West, klik op dat label.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten