Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 20 oktober 2015

Jorrit Kamminga werkt voor Clingendael en..... Oxfam Novib....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Beste lezer, was ik gisteren weer bijna pardoes m'n oren kwijt, toen ik op Radio1 hoorde dat Jorrit Kamminga zowel werkzaam is voor de oorlogshitsers en lobbyisten van het militair-industrieel complex Clingendael, als voor Oxfam Novib...... ha! ha! ha! ha! ha! Gelukkig zat ik niet te eten, anders had ik me gegarandeerd verslikt!!! Er wordt zelfs niet stiekem over gedaan....... Bent u lid van Oxfam Novib?? Denkt u daar nog maar eens goed over na..... De kwast Kamminga is 'beleidsadviseur' voor Oxfam Novib.... Alsof je een bankrover het beheer over 'de grote kluis' van de bank geeft.....

Kamminga was overigens in discussie met de christelijke reserve officier van het leger, SP flapdrol van Bommel. Onderwerp: een eventuele verlenging van de militaire aanwezigheid in Afghanistan, dat is de enige manier, om het boevenbewind in Kaboel in het zadel te houden..... Kamminga van Oxfam Novib is voor een jarenlange militaire aanwezigheid in Afghanistan, waar van Bommel gelukkig nog tegen is. Benieuwd of van Bommel nog tegen zal zijn, als hij in de toekomst minister van Defensie mag spelen....... De vraag stellen is haar beantwoorden!!

Voor meer berichten met/over Kamminga, militair-industrieel complex, oorlogshitsers, Clingendael, van Bommel, Oxfam, Novib, Afghanistan, Kabul, Kunduz, militaire missie, Uruzgan missie en/of Karzai (de oude 'president' van Kabul en corrupte krijgsheer), klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten