Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 23 oktober 2015

Hillary Clinton spreekt over 'immoraliteit, agressors en terreur', niet wat betreft de VS, maar van anderen.... ha! ha! ha! ha! ha!

Hillary Clinton moest zich gisteren weer eens verantwoorden, voor het gedoe in Benghazi een paar jaar geleden, waarbij de VS ambassadeur voor Libië om het leven kwam. Ik heb verder geen zin, me daar in te verdiepen, maar toevallig hoorde ik gistermiddag op BNR (rond 17.05 u.) grofgraaier Clinton spreken, tijdens dat verhoor. Binnen 10 seconden hoorde ik Clinton de woorden: 'immoraliteit, agressors en terreur' gebruiken....... ha! ha! ha! ha! ha! U zult waarschijnlijk denken: "Nou en, de VS maakt zich daar toch op grote schaal schuldig aan??" Kijk daar heeft u het dan mis, niet wat betreft die gedachte, maar wat Clinton aangaat: zij sprak niet over de VS, maar over bewapende groepen in en rond Benghazi en voor Libië in het algemeen..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Het zou me niet verbazen, als de VS ambassadeur vermoord werd, met door de VS geleverde wapens, zoals de VS ook regelmatig wapens levert aan moslim extremistische groepen in Syrië (o.a. aan Al Qaida en al-Nusra, dat aan IS is gelieerd). Dit nog naast de enorme agressie, die de buitenlandse 'politiek' van de VS loslaat op de wereld, agressie die omgezet in militaire acties, terreur over velen brengt!! Terreur die totaal immoreel en totaal illegaal is!!! Neem de illegale oorlog tegen Irak in 2003, daarbij kwamen meer dan 1 miljoen Irakezen om het leven. De VS bombardeerde dat land 50 jaar terug in de tijd, zoals het later met Libië deed....... Oh ja, dat wist u hoogstwaarschijnlijk allemaal al, neem me niet kwalijk.....Toch wil ik nog even gezegd hebben, dat met die illegale oorlog, de fundamenten werden gelegd voor IS!!

Voor meer berichten over Benghazi, Libië, opstand arabische landen ('arabische lente'), Irak, illegale oorlog, Syrië, terreur, ISIS (= IS), Al Qaida, al-Nusra en/of Hillary Clinton, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten