Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 7 juli 2015

Charles Groenhuijsen: "Een belangrijke kracht van Obama is z'n oprechtheid...." ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Als ik tegenwoordig alleen al de stem van Groenhuijsen hoor, stem ik onmiddellijk af op een andere zender. Zo ook gisteren rond 11.45 u. op Radio1, waar de hele week een terugkerende special over 'Amerika' (bedoeld wordt de VS, of Noord-Amerika) te horen is, dit in aanloop van de verkiezingen in november volgend jaar wordt uitgezonden....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Logisch toch?? Over dik meer dan een jaar verkiezingen, dus normaal, dat je daar alvast een special aan wijdt. Het gaat m.n. over de verdiensten van Obamelam als president, die is immers vorig weekeinde overleden, of vergis ik me nu????

Maar goed, om het verhaal niet onnodig lang te maken, u niet vertwijfeld te laten wachten, op wat er komen gaat en de koe bij de horens te vatten: ik stemde af op Radio1 en hoorde de stem van Groenhuijsen, maar vóór ik kon afstemmen op een andere zender, zei deze enorme flapdrol, die tegenwoordige wordt aangekondigd als 'Amerika deskundige' (ha! ha! ha! ha!): "Een belangrijke kracht van Obama is z'n oprechtheid......ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

'De oprechtheid van Obama', zie z'n buitenlandse politiek, de valse slang staat al tot z'n liezen in het bloed van onschuldigen...... Of zijn 'aanpak' van de banken....... ha! ha! ha! ha! Die laatsten hebben een goede lobbyist aan Obamelam, zoals hij een goed lobbyist is van het militair-industrieel complex!! Mensen ik kan nog wel even doorgaan, maar het is overduidelijk, dat die zogenaamde oprechtheid van Obama, zo vals is als een heel groot deel van het door hem gevoerde beleid........ Ach ja, wat wil je met zo'n grofgraaier en blaaskaak als Groenhuijsen??? Deskundigheid is een eigenschap die hij nooit bezat, zelfs niet op het gebied van grofgraaien, daar ging hij ongelofelijk plat op z'n bek. Dat hij in 2006 niet als nieuwslezer van het NOS Achtuurjournaal (in de avond op Nederland 1) kon aantreden, zou te maken hebben gehad, met z'n kutopmerkingen over collega's en zijn wil om in de VS te blijven wonen. Volgens ingewijden had het echter te maken met zijn eis om een gigantisch salaris............... (met daarbovenop uiteraard een gigantische onkostenvergoeding......).

Snel afgestemd op BBC World Service, maar ik had wel een vreselijke lachstuip van een half uur overgehouden, aan de over een grote paardendrol getilde hufter Groenhuijsen!!!!

Voor meer berichten met de versleten wc borstel Groenhuijsen, of de slang Obama, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten